HTML

ABAP külföldön

Friss topikok

  • acsakos: @ttfan: (2019.04.17. 07:44) Indul a nyaralás
  • acsakos: (2019.02.23. 14:25) Karácsony
  • B@luka: @ttfan: Hát gondolj bele, beteszi valamelyik táskájába, neked meg ugye azok tabuk :-)) (2018.10.20. 17:22) Indul a szezon
  • acsakos: @ttfan: Szegényke... (2018.06.11. 17:56) Hétvége
  • ttfan: @Poklab: Köszönjük :) Autogramot pedig még less lehetôséged kapni. Bizonyára nagyon sokat fog érni... (2018.01.19. 14:14) 2018

Új telefon

2016.02.27. 18:54 ttfan

Mivel tönkrement a régi mobilom és sehogyan nem lehetett működésre bírni néhány programot rajta (factory reset után sem), így szomorúan konstatáltam hogy új telefonra lesz szükségem. Mivel telefon tekintetében árérzékeny vagyok (ami azt jelenti, hogy mindig valami olcsó telót veszek), így gondoltam megveszem a legolcsóbb Samsungot amit lehet kapni és az megint jó lesz 3-4 évig. Sajnos most a közelben nem találtam 100 EUR körül Samsungot, úgyhogy megnéztem melyik a legolcsóbb a MediaMarkt-ban. Ez a Samsung Galaxy J5 volt. 170 EUR volt az ára és elég jókat írtak róla, úgyhogy eldöntöttem, hogy megfelel. Szombaton meg is jött a készülék. Eddig teljesen jók a tapasztalatok (lehet telefonálni vele - hihetetlen) a géppel. :)

A kijelzője AMOLED-es és tényleg nagyon szép képe van (amit nyilván egy fénykép nem ad vissza, de azért legyen egy kép róla):

sdc19613.JPG

Úgyhogy egyelőre nem bántam meg, remélem ez is kibír 3 évet mint a régi.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://abap.blog.hu/api/trackback/id/tr108423920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GNandor 2016.03.02. 12:45:57

Hát nekem csak egy kérdésem van: A Mortal Kombat fut rajta? Ha nem akkor sz@r, ha igen akkor jó telót vettél :)

ttfan 2016.03.02. 14:29:54

@GNandor: Biztos vagyok benne hogy fut rajta... Meg az SAP is, meg minden....
süti beállítások módosítása