HTML

Friss topikok

• acsakos: @ttfan: (2019.04.17. 07:44) Indul a nyaralás
  • acsakos: (2019.02.23. 14:25) Karácsony
  • B@luka: @ttfan: Hát gondolj bele, beteszi valamelyik táskájába, neked meg ugye azok tabuk :-)) (2018.10.20. 17:22) Indul a szezon
  • acsakos: @ttfan: Szegényke... (2018.06.11. 17:56) Hétvége
  • ttfan: @Poklab: Köszönjük :) Autogramot pedig még less lehetôséged kapni. Bizonyára nagyon sokat fog érni... (2018.01.19. 14:14) 2018

Clearwater nyaralás

2014.05.20. 22:58 ttfan

Ide jönnek majd a nyaralással kapcsolatos dolgok,

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ttfan 2014.05.22. 16:00:26

Masfel napi kalandos utazas utan megerkeztunk a szallodaba. New Yorkig siman ment minden. A bonyodalmak ott kezdodtek. 2orank volt atszallni a tampai gepre. Rohantunk mindenhol, de akkora sor volt az immigracional es a security-nel hogy pont az orrunk elott zartak le a Tampai kaput. Aztan 1oras rohangalas utan az orlandoi gepen ultunk. Ott kocsit bereltunk es Andrea ugyesen levezetett a tampai repterre a csomagunkert. Azt felvettuk, utana bolyongas benzinkutat talalni. Kesz kabare volt mire megtankoltunk. Aztan kocsi visszavisz a repterre es irany taxival a szallodank. Ki voltunk a vegere borulva. De most mar nyaralunk a 30 fokban :)

Poklab 2014.05.22. 18:04:50

Remélem nem csak a 30 fokot tudja majd nyújtani az ígéret földje, mert azért elég lett volna Magyarhonig hajtani a lovakat a skoda orrában. :)
Várjuk a további digitális füstjeleket.
Jó nyaralást!

ttfan 2014.05.23. 15:45:20

Koszonjuk. Eltelt az elso nap is. Reggel bevasaroltunk a Wall-markt nevu aruhazban aztan elindultunk. Bebuszoztunk a varosba, ami kb. Fele akkora mint Bonyhad. Legalabbis a belvarosa. 2-3 nagy utca az egesz. Itt megvettuk az elmaradhatatlan dunkin donuts fankokat es elmentunk egy glutenmentes boltba is. Itt is elkoltottunk egy adag penzt. Majd irany a tengerpart. Szep homokos tengerpartja van Clearwaternek. Mivel most nem vittunk furdoruhat, csak heveresztunk a parton. Aztan irany haza es vacsora. A mai program pedig strandolas lesz.

ttfan 2014.05.25. 05:10:32

A masodik es a harmadik nap strandolassal telt. Kicsit leegtunk, de nem veszesen. Most mar felszerelkeztunk 70-es faktoru naptejjel. A buszok errefele eleg erdekesen jarnak. Van olyan vonal ahol 6 utan mar semmi nem megy sehova. Sikerult egy ilyet kifognunk tegnap elott. Ekkor a hazajutas kb. 3,5 - 4 orat vett igenybe. Van ahol a buszok csak orankent jarnak. Ugyhogy alaposan meg kell tervezni hogy mikor mivel megy az ember. Holnap vasarlos nap jon. Majd jelentkezunk.

ttfan 2014.05.27. 04:56:51

Vasarnap vasarlassal toltottuk az idonket. Vettunk mindenfele hasznos es finom dolgot. Kiprobaltunk egy uj ettermet is. Five guys a neve. Es ingyen adnak mogyorot mikozben var az ember a hamburgerere. Illetve megkostoltam a hires Oreo kekszet. Egynek jo volt. Ma pedig ujra tengerparton toltottuk az idonket. Jo meleg volt a viz es most egy felreeso strandra mentunk ugyhogy tomeg sem volt. Este jott az elmaradhatatlan dunkin donuts fank.

ttfan 2014.05.29. 05:29:12

Sajnos vegetert a nyaralasunk. Holnap reggel indulunk Chicagoba, aztan onnan tovabb Munchenbe. Pentek reggel fogunk megerkezni. A kepek majd akkor jonnek. Az utolso 2 nap sokat strandoltunk es vasaroltunk. A borondeink tele vannak, alig tudtuk becsukni oket. Most pedig alvas, mert holnap koran kelunk.

ttfan 2014.05.30. 13:06:33

Hazaértünk. Reggel 9kor érkezett meg a gépünk. Szerencsére tudtunk aludni a business class-ban, úgyhogy csak kicsit vagyunk kiborulva. Itt 7 fok volt reggel 9kor.... nyáron... nagyszerű :)

JoeDeMiro 2014.05.30. 17:13:44

@ttfan: felhívom figyelmed, ma még mindig május van, egész nap! ----> tavasz van. ;)

ttfan 2014.05.31. 12:08:10

@JoeDeMiro: Akkor olvasd el holnap a kommentet :)